Monday, March 03, 2008

Şebnem Ferah Konseri


Efenim cumartesi konsere gittik. Şebnem Ferah Konseri Ankara Anatolia Gösteri Merkezinde. Para verip numarasız konsere gitmek benim pek tarzım değil ama arkadaşlar gidiyor diye gidelim dedik. Gerçi te baştanda satış yedik ama girdik 8 te başlayacak konsere 6 da. Konser başlayana kadar arada bekledik sevdiceğimle. İzleyici portföyü 18 19 yaş ortalamasını olunca bizden sonraki jenerasyonu gözlemle fırsatı bulduk. Zaten yolda gelirken yolda içen bir kaç çocuk görmüştük ama içeriside hiç ondan az kalır bir yanı yoktu. 18 19 yaşlarında hatta daha küçükleri garip koyu makyajlar, garip kıyafetler felan felan. Kendimi 30 yaşlarında hissedip bunlarmı bizim geleceğimiz şu hale bak dedim. Tabi insan kendinide yaşlı hissedince pek hoş olmuyor doğrusu. Gerçi bir rock konserindende ne bekliyosam. Beklerken yanımıza 2 büyük bayan ve bir kız oturdu. Beklerken bir amca geldi ve bayanları tanıyormuş. Amcanın halinden bayanlar sordular nedir ne oldu diye, adamda bizim kız alkol komasına girmiş dedi. Ohannesburger diyerekten kaldık böle tabi. Yaşımız biraz büyüyünce insan ister istemez dikkat ediyor bünyesine azcık kilo aldık verelim. 3-4 beyazdan uzak duralım, şekerimizi ölçtürelim kolesterol neymiş bakalım felan demeye. Bu gençler tabiki hiç yaşlanacaklarını düşünmüyorlar tam deli çağları tabiri caizse. Ama bana göre bu kadarda olmamalı. Zamanımız kötü diye klişe bi laf kullanacam ama cidden öyle. Ailelerimiz bize çok güveniyorlar, bir sürü zahmete girip neler yapıyorlar bizim için. Alkol komasına girmek bence onların hakedeceği bişey değil diye düşünüyorum. Konser güzeldi ama ben bir şeye daha değineceğim. Şebnem Ferah haliyle biraz farklı giyinen biri. Bu kabulum ama kadınların bas bas kadın hakları diye bağırdığı bir ortamda boynuna tasma takıp 17 18 yaş ortalaması seyirci kitlesi olan bir konsere çıkması bana çok doğru gelmedi. Ne kadar farklı yaşam tarzıda olsa sanatçıların biraz örnek olması lazım. İnsanların yaşam tarzınada saygı göstermek bence bir yere kadar. Özgürlük başkalarının huzurunu bozuyor ve kötü örnek oluyorsa bence sınırı o kadardır. Bir haftasonuda eğlenceli ve sosyal geçti nihayetinde. Nice sosyal haftasonlarına :)

4 Comments:

At March 3, 2008 at 11:48 AM, Blogger Umut DURAK said...

Sırada doğa yürüyüşleri var. GPS'imiz kullanmanın zamanıdır. Hehe...

 
At March 3, 2008 at 1:42 PM, Blogger İbrahim DEMİRAL said...

doğru diyosun abi. Havalar böle puslu serinkene gidelim bi yerlere. Ohh mis gibim taze toprak kokusu felan özledim valla. Hep dört duvar. Öze dönüş yapalım

 
At March 3, 2008 at 11:41 PM, Blogger elegimsagma said...

:))) yahu amma muhafazakar yazı yamzışsın dostum, olmuyo ki ama! tanımasam dicem 55 yaşında, abicim hızlı yaşa genç öl:P

 
At March 4, 2008 at 11:39 AM, Blogger İbrahim DEMİRAL said...

Dimi ya. Ama cidden kendimi yaşlı hissettim ne yapim.

 

Post a Comment

<< Home

kere tıklandı